Dag 11 - Reisverslag uit Tampere, Finland van Thomas Buisman - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Tampere, Finland van Thomas Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Thomas Buisman

Blijf op de hoogte en volg Thomas

13 Maart 2020 | Finland, Tampere

Vandaag moesten we om 9 uur bij het Scandic Hotel zijn waar we een heerlijk onbeperkt ontbijtje kregen. Toen heb ik de black sausage, en die was niet echt lekker, ze eten een worst met jam.....

Daarna hebben we een tour gekregen door het Hotel en hebben allerlei kamers en zalen gezien. Zelfs een oude bar die echt gebruikt is.

Daarna zijn we naar school gegaan en hebben we geluncht en hebben we lessen gevolgd. We hebben het gehad over een superbrein. Iemand legde uit hoe je 20 woorden kan onthouden en zelf achterstevoren kan vertellen.

Daarna zijn we naar het appartement gegaan en het was mijn beurt om te koken.... en ik dacht ik ga niet moeilijk doen dus heb ik bijna alles wat nog over was gebruikt en heb ik spaghetti gemaakt. Na het eten hebben we niet zo heel veel gedaan en gewoon een beetje gerelaxt.

Morgen hebben we gewone lessen op school en onze presentatie over Nederland.