Dag 4 - Reisverslag uit Tampere, Finland van Thomas Buisman - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Tampere, Finland van Thomas Buisman - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Thomas Buisman

Blijf op de hoogte en volg Thomas

04 Maart 2020 | Finland, Tampere

Vanmorgen ging de wekker om 6 uur zodat ik om 8 uur op school kon zijn. We hebben weer 3 gangen gekookt en het menu was:

Voorgerecht: Zalmsoep
Hoofdgerecht: Rendier met biet, rode wijn saus en groente puree
Nagerecht: Karamelsaus met bevroren cranberries

Dit was erg typisch Fins, bijvoorbeeld het dessert….. er zat heel veel suiker in maar voor een keer was het lekker.

Toen we klaar waren zijn we de stad in gegaan en hebben een beetje rondgekeken. Rond 5 uur gingen we weer richting huis en hebben daar nog even gezeten. Voordat we gingen eten hadden we allemaal nog wel energie over dus ben ik met 3 anderen naar buiten gegaan voor een lekker potje sneeuwballengevecht. Na een half uur was al ons energie op en zijn we weer naar binnen gegaan voor het avondeten.

Op het menu stond spaghetti met tomatensaus en gehakt.

Nadat we gegeten hadden zijn we weer naar buiten gegaan maar dit keer om te wandelen..... jaja ik heb gewandeld. We hebben 6 km gelopen, we zijn een aantal bergen omhoog gelopen en weer naar beneden. Rond 10 uur waren we thuis en heb ik nog een beetje serie gekeken en daarna ben ik gaan slapen.

Morgen heb ik de laatste keuken les om 1 uur, dus lekker uitslapen.

  • 05 Maart 2020 - 10:51

    Albert:

    Leuk hoor om te lezen wat je daar in Finland allemaal beleeft.
    Is dat lekker... rendier??
    Hoop dat je nog veel dingen leert daar. Wordt je alleen maar nóg beter van

  • 05 Maart 2020 - 15:33

    Jenny:

    Leuk verhaal..toch fijn die snowboots

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Tampere

Finland school

Stagereis met school

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2020

Dag 13

13 Maart 2020

Dag 12

13 Maart 2020

Dag 11

10 Maart 2020

Dag 10

09 Maart 2020

Dag 9
Thomas

Mijn reis naar Finland

Actief sinds 27 Jan. 2020
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 635

Voorgaande reizen:

01 Maart 2020 - 14 Maart 2020

Finland school

Landen bezocht: